البوم با من باش-احمد سعیدی

البوم با من باش-احمد سعیدی

البوم با من باش-احمد سعیدی

البوم با من باش-احمد سعیدی

البوم با من باش-احمد سعیدی

البوم با من باش-احمد سعیدی
البوم با من باش-احمد سعیدی
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
البوم با من باش-احمد سعیدی

 

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام با من باش

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام با من باش با دو کیفیت 320 * 128

Download new Ahmad Saeidi Called Ba Man Bash

متن آهنگ جدید احمد سعیدی به نام با من باش در ادامه مطلب قرار گرفت

ترانه و آهنگ : علی‌ کاشی / تنظیم : بهروز علیاری

امتیاز خواننده از 10 / 8 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 8 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 8 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 8 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 8 میباشد

متن آهنگ احمد سعیدی به نام با من باش

چشمام و میبندم و دارم بازم عشقم و به پات میزارم

تو رو فقط واسه زندگی میخوامت نمیدونی من چقدر دوست دارم

به حدی با چشمای تو من آرومم که ازت نمیگذرم میدونم

تو تنها دلیل زندگیمی جونم من کنار زندگیم میمونم

همه دنیای منی خونه رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبا ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

همه دنیای منی خونه رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبا ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

*******************************

دانلود آهنگ احمد سعیدی به نام با من باش

******************************

روزایی که دلم تنها بود تو فکر غمای این دنیا بود

تو از راه رسیدی و این کاووس و گرفتی از تنم اومدن رویا بود

به حدی با چشمای تو من آرومم که ازت نمیگذرم میدونم

تو تنها دلیل زندگیمی جونم من کنار زندگیم میمونم

همه دنیای منی خونه رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبا ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

همه دنیای منی خونه رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبا ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

تمام متن آهنگ نزد اس موزیک محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری بدون درج منبع ممنوع میباشد.

 



تعداد بازديد : 468
ساعت:
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران